loading...
آهنسازان
ahansazan بازدید : 54 سه شنبه 19 آذر 1398 نظرات (0)


درب آکاردئون ما نسبت به سایر درب های امنیتی موجود در بازار ، ارزش و امنیت بیشتری را به شما ارائه می دهند. به همین دلیل ، هنگامی که کالای امنیتی را مستقیماً از ما خریداری می کنید ، یک درب امنیتی سفارشی دریافت می کنید که با مشخصات و سطح خدمات ساخته شده است که هیچ کس دیگری در ققنوس نمی تواند با آن مطابقت داشته باشد. علاوه بر این ، درهای آکاردئون ما استاندارد با بسیاری از ویژگی ها است که بیش از یکی از رقبای ما برای شما هزینه دارد. طرح های جدید درب آکاردئونی آیا به دنبال درب آهنی آکاردئونی برای درب امنیتی بعدی خود هستید؟ به گالری زیر بروید ، با محبوب ترین سبک های ما خرید کنید یا طراحی خود را انجام دهید. امنیت خانه خود به این معنا نیست که باید سبک و جذابیت خود را قربانی کنید. در اینجا ، از جنس فولاد ، ما کاملاً اعتقاد داریم که خانه شما در منطقه ققنوس درب آهنی آکاردئونی زندان ندارد. ما می توانیم یک درب امنیتی را برای یک راه حل زیبا برای کنترل دسترسی ، نگهداری از حیوانات خانگی یا یک ورودی دیدنی از خانه یا محل کار خود فراهم کنیم.
هیچ محدودیتی وجود ندارد به جز آنچه شما در مورد طراحی درب آکاردئونی فکر می کنیم که می توانیم برای شما ایجاد کنیم. در واقع ، ما می توانیم اکثر طرح های شما را کپی کنیم. هر نوع طراحی درب امنیتی را می توان در پرتال باز ، درب دوبل یا درب آرکادیا کپی کرد تا همه درها و درهای شما متناسب باشد.
درب آکاردئونی استیل علاوه بر این ، در Steel Advantage بیش از 150 مدل در سبک های مختلف ، از معاصر تا جنوب غربی و همچنین مدل درب آهنی آکاردئونی خود ارائه می دهیم. آیا می خواهید جکوزی ، کاکتوس یا یک بسته بندی برقی روی درب خود داشته باشید؟ مشکلی با نفرت های درب آکاردئون حتی اگر طراحی منحصر به فرد داشته باشند ، مشکلی ندارد؟ همچنین درب آهنی آکاردئونی ما یک درب امنیتی بزرگ داشته باشیم و هیچ نواری به اندازه درب های امنیتی معمول ما امن نیست.
هر درب ایمنی فردی توسط صنعتگران کارخانه ماهر ما در ققنوس ، آریزونا ساخته می شود و 100٪ از فولاد ساخته شده در ایالات درب آهنی آکاردئونی. در Steel Advantage ، همیشه با کارمندان شرکت سر و کار خواهید داشت ، هرگز با یک پیمانکار فرعی. همه درهای امنیتی ما با مشخصات استاندارد مشابه با سایر محصولات امنیتی ما همراه هستند. درب آهنی آکاردئونی ی به همه چیزهایی که با خرید درب امنیتی خود می اندازید ، نگاهی بیندازید.
ابعاد سفارشی درب آکاردئون گارانتی – شامل ضمانت نصب طولانی مدت ، ضمانت 10 ساله سخت افزار ، 3 سال ضمانت پودر و ضمانت محافظت در منزل
بشقاب پروفیل پلی استر 50٪ برای گردش هوا و دید عالی.
نصب پاک ، گوشه های محکم روی درها درب آهنی آکاردئونی صورت لزوم ، قاب های لوله).
نوار هوا نوار شروع برای شکل های مشترک.
درها ، روکش ها و پیچ های پوشیده شده از پودر.
نصب مرکز قفل Slimline (درهای پانوراما) یا بن بست و اهرم جعبه قفل شده (درهای سه گانه). در صورت امکان ، دوباره کلیدها را روی درب آهنی آکاردئونی موجود (انواع استاندارد) نزدیک به درب پنوماتیک ، زنجیره باد قفل کنید.
آستانه درب دو لبه ، آستانه برای پر کردن شکاف های پایین.
5 پین قوس فولادی ، پیچ های لولا ضد ضربه.
بسته بندی شده برای حمل و نقل درب آهنی آکاردئونی از خراش.
پودر بادوام با پودر در 24 رنگ استاندارد.
شرکت Steelworks Partner وظیفه خرید درب امنیتی شما از صنعتگران باتجربه و تکنسین های نصب را دارد که بالاترین کیفیت محصولات با قویترین و طولانی ترین ضمانت را در اختیار شما قرار می دهد. بخش. به انتخاب گسترده ای از مدل های تک درب خود نگاهی بیندازید ، سپس برای تخمین رایگان خود امروز با ما تماس بگیرید.

قیمت انواع درب آکاردئونی

 


آیا به دنبال درهای امنیتی دو برابر قدرتمند و شیک در منطقه Greater Phoenix هستید؟ به دنبال مزیت فولاد نباشید! ما کامل ترین ، هنری ترین و هنری ترین شرکت درب آکاردئون فولاد آریزونا با تمرکز بر رضایت مشتری ، قیمت گذاری رقابتی و کار دقیق است! درهای امنیتی دوتایی ضمن محافظت از منزل برای مدت طولانی از مزیت فولادی درب آهنی آکاردئونی می کنند.
اگر درهای امنیتی مضاعف ما از نام Steel Advantage استفاده می کنند ، می دانید که با زیبایی شناسی نفس گیر و اعتماد به نفس خوب از درب آهنی آکاردئونی می توانید بهترین ساخت و سازه فلزی آمریکایی را به حساب بیاورید. ما به نرخ استثنایی رضایت مشتری همراه با قیمت های استثنایی افتخار می کنیم. دلایل زیادی برای بازگشت مشتری وجود دارد! بالاترین سطح امنیتی پاییز پاییز با دو درب:
امنیت بیشتر طراحی قفل قفل ، مسکونی و تجاری قفل قفل ترکیبی و سیستم اهرم یا قفل باریک بسته به سبک درب انتخاب شده. درب نزدیکتر شامل – فقط سیاه. ممکن است درب به همه برنامه ها نزدیک نباشد. 1 قاب x “x 2” با بسته های 2 “x 2” ، همه درب آهنی آکاردئونی فولادی 16 عیار ، در اکثر موارد 100٪ جوش داده شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 1,193
  • بازدید کلی : 6,225